Blog

Wszystko o piwie rzemieślniczym

Powstała książka promująca polską kulturę gastronomiczną zagranicą. Wygląda świetnie

Jednym z najprzyjemniejszych sposobów poznawania innego kraju jest smakowanie jego wyjątkowych potraw, tego co na co dzień spożywają jego mieszkańcy.

Promocja Polski

Tymczasem Polska kultura gastronomiczna często jest za mało przez nas doceniana. A to przecież najlepszy sposób na promocję zagranicą! Wie o tym Magdalena Tomaszewska-Bolałek, autorka publikacji The Polish Table.

https://bunkatura.pl/wp-content/uploads/2020/09/the_polish_table_promo1.jpg

 

W książce autorka opisuje nasze tradycje, sięgając do historii i łącząc ją ze współczesnością. Całość ilustrowana jest świetnymi zdjęciami, które są tak sugestywne, że można zrobić się głodnym.

Kulinarna podróż przez wieki

Kulinarna podróż rozpoczyna się od chleba, przez pierogi, mięsa, aż po desery takie jak piernik. Nie zabrakło też alkoholi. Opis rozpoczyna nasz najstarszy alkohol, miód pitny, ale nie brakuje też odniesień do piwa, w tym współczesnych browarów rzemieślniczych. Rozdział ilustruje zdjęcie z piwami z browaru Spółdzielczego, Kormorana czy Peruna, cydrów Chyliczki i Ignaców, a także winnicy Jadwiga, Płochockich czy Turnau.

Takie książki to doskonała forma promocji Polski zagranicą. Wydawnictwo powstało przy współpracy z Ministerstwem Spraw Zagranicznych, można więc liczyć, że będzie promowane przez polską dyplomację, co bardzo cieszy.

Książka w postaci darmowego e-booka dostępna jest na stronie Fundacji Bunkatura w dwóch wersjach językowych: angielskiej i hiszpańskiej.



Scroll to top